Arkadaşlar merhaba.oğlum 4 aylık oldu.tatile gitmiştik klima yoktu.isilik başladı.çok sıcaktı.İlk başta isilik olduğuna emindim ama 2 hfta oldu hala geçmedi.her gün yıkamama rağmen geçmiyor.daha da artmaya başladı ve bedeninin her yerinde minik kırmızılıklar.sdece yüzünde pek yok.ağız kısmında o da ağzının suyu çok akıyor tahriş oluyor diye düşünüyorum.Bugün sağlık ocağı doktorumuz alerji olmuş dedi.ilaç yazdı ama emin olmadan kullanmak istemiyorum.kendi doktorumza gidicez ama başına gelen var mı? İsilik bedenin her yerine yayılır mı? Bacaklar,kollar,sırt,ön taraf yani.Geçmez miydi bu kadar zamana kadar?