kaandurumoms Burnundan nefes alamıyor kızım. Hırıl hırıl burnu emzik emerken. Gecede nefes alamadığı için ağladı sürekli. Oğlumdan geçti gribi. Bu süreci nasıl atlatacağımı bilmiyorum önerileriniz neler?
birerkekbirkizannesii kaandurumoms ay bu ara herkes hasta kış boyu olmadık olmadık ama fena carpıldık 4-5 gün önce esımın bogazı agrıyordu Bogaz enf olmuş doktor antibiyotik verdı sonra benım bogazım ağrımaya başladı nezleye grıbe döndü sonra hop kızıma bulaştı 3 gündür hapşırıyor ara ara öksürüyor burnu tıkalı 4 gün sonra 9 aya gırıcek daha gıtmedık doktora evde takıp edıyorum bol bol burnunu aç annesi anormal bısey fark edersen kötüleşme gıbı doktora gıt
Pinrrr kaandurumoms küçük olduğu için bişi yapamazsın cnm burnunu acicaksin cekiceksin buhar verixeksin izotonik buharı soğan kes basucuna köy oda nemlendirici aç bu şekilde sürekli burnu açık tut yoksa yaramaz tıkanır o mukozu yutarsa balgam olur yuttukca ciğere iner
kaandurumoms birerkekbirkizannesii evet ya salgın var sanırım eşim ayrı oğlum ayrı hasta oldular ne kadar uzakta tutmaya çalışsam oğlum anlamıyor yanaşıp geçirdi gribini😞 sürekli burnuna fizyolojik sıkıp çekiyorum emmiyorda sağıp veriyorum iyi gelir diye
Pinrrr kaandurumoms üzülme iyilesicek ben kızım altı aylık olana kadar hep hastanelerde gezdim şükür şimdi iyi bir yaşında cadı çocuklar bu şekilde bağışıklık kazanıyor öyle düşün cnm dikkat et hep burnunj aç ciğere jnmedigi sürece sıkıntı yok
oncul Serumla burnunu açın bol bol , nebülizatörünüz varsa yine 2 ml serum verebilirsiniz. Odayı nemli tutun bide çokça emzirmenizi tavsiye ederim. Bide yüksekte uyusun yastık koyun