1 aylık bebeğim var emziriyorum da aynı zamanda panik bozukluk ve anksiyete var ilaç kullanıyordum hamile olduğumu öğrenince bırakmıştım doğum sonrası beni zorlamaya başladı ağlama krizleri sinir krizleri ben de ilacı yazdırmak zorunda kaldım bu dönemde kullanan var mı