Kızlar çocuğum 4 yaş grubu anaokuluna başladı. Uyum haftası kısaydı okulda bekledik bu hafta 12:30 17:00 normal okul saatine döndüler okula bıraktım eve geldim çok saat var orda beklemek yorucu oluyor. Evde işlerimi yaparım diye düşünüyordum. Eve geldim elim kolum kalkmıyor sanki çocuk askere gitti ağlıyorum. Orda üzülür mü çişini söyler mi sıkılır mı diye diye sabahtan beri kafayı yedim saatte geçmiyor geçici mi bu .. okuldan alsam mı diyorum bu sefer de evde sıkılır diyorum eş dost yok arkadaş yok sanki kalbim sıkışıyor ilk defa evde yok bugün 😢