Son 1 aydır sadece kahvaltısını iyi yapıyor. Öğlen ve akşam ya da aralarda asla bir şey yemek istemiyor kaşığa vuruyor,itiyor. Bu durumu yaşayan varmı geçecek mi 😔 çok yoruldum bu yemek olayından 😔 bu arada hiç dişi yok daha,sürekli diş mi çıkarıyor acaba diyorum ama 1 aydır böyle😔