Birprensannesii__ Spiral taktıralı henüz 1 ay olmadı erken regl oldum daha geç bekliyordum normal mi erken olması ?
birerkekbirkizannesii Birprensannesii__ ben kendimi regli olmuş sanıyordum ama regl olmamışım bugün hatta kontrole gittim spiral sonrası regli gibi ilk bir ay kanama çok oluyormuş
defnesmam42 Birprensannesii__ bende o şekilde regl oldum kirkim çıktı taktirdim aradan bir ay sonra regl oldum sonra regl olmaya devam ettim süt oldurmuyor diyolar ama bende öyle bisey olmadı
Birprensannesii__ birerkekbirkizannesii Anladım. Ben eminim regl olduguma kısa kanamalar değil yumurtlama gününü de hesapladım 14.gün yani bugün oldum
Gamzeeguneey Merhaba yorum yazanlara genel olarak soru sormak istiyorum hormonlu mu kullanıyorsunuz yoksa bakır mı taktırırırken acı oluyor mu bir de hormonu psikolojiyi bozuyormuş diyorlar tecrübesi olanlar yazabilir mi
defnesmam42 Gamzeeguneey hormonlu tavsiye etmem direk devlette ne takiliyolarsa ondan taktirdim ekstra hiçbir durumum yok kirkim cokti taktirdim şuan kızım 14 aylık 1 yıldır benimle yani spiral
Birprensannesii__ Gamzeeguneey Hormonlu hormonlu içerdiği için taktırmak istemedim.bendeki bakır devlet hastahanesinde ücretsiz taktırdım.