Dondurmalikahve YorgunAmaMutluAnne Kaç aylık veya kaç yaşında sadece hareketinden dolayı mı diyorsunuz
YorgunAmaMutluAnne Nacafa hayir ama belirtileri var hic yerinde durmuyo hic susmuyo yorulmak nedir bilmiyo 2 saniye sabit oturmuyo
YorgunAmaMutluAnne Dondurmalikahve 5 yas evet cok hareketli hic oturmuyo hep konusuyo ne duru var ne susu var 2 saniye oturmuyor hep yukseklerde gezecek falan
Dondurmalikahve YorgunAmaMutluAnne Yani doktora gitseniz iyi olur o zaman tanı koyar o şekilde ilerlersiniz.
Kitsu Once bir uzman görmeli. Hareketli her çocuk etiketleniyor hiperaktive diye. Yeğenim taniliydi ilaç kullanmadık. Sosyalleşmek ilaçtan daha etkili geldi. Zor bir süreç ama büyüdükçe azaldı şuanda tatlı bir beyfendi kendisi
Kitsu YorgunAmaMutluAnne hiperaktivite tanısı vardı @Dondurmalikahve post açıp çok güzel özetlemiş. Hala farklı ve özel bir çocuk ama kendinin farkında. Ne severim ne isterim nasıl davranırım bilir. Bol bol sosyallesti çok küçük yaşlarda kreşe başladı bu çok iyi geldi