Benim bebeğim 3,5 aylık oldu, yazdiklarinizin hepsini fazlasiyla yaptim hic artis olmadi hep mama ile destekledim. İnstagramdaki ebelerden de danismanlik aldim onlarin da tek onerisi sagim yapin demek oluyor. Her emzirmeden sonra sagmaya calistim ama Bbende sagimla da artis olmadi, yapisal sanirim olmuyor😔 tam da bugun itibari ile vazgeciyorum mama takviyesi ile devam edecegim artik.