kızım 2 yasında 3 ay önce memeyi bıraktık ondan önce arada bir gece ağlayarak uyanıyordu asla sakinleşmiyordu gözü kapalı ağlıyor ayaklarını vuruyor cok ainirli oluyordu. yaklasık 3 aydır neredeyse haftanın 5 günü gece çığlık çığlığa uyanıyor rüya görüyordur diyorum bilmiyorum ayaklarını buruyor sinirleniyor anne dur diyor ağlıyor artık ne yapcağımı şaşırdım yani doktora götürsem doktor ne yapacakki. gece terörüdür 2 yaş sendromudur diye geçmesini bekliyorum ama neredeyse her gece oluyor. bu neyin nesi böyle anlamadım . bi akıl verin nolur