Annem ne zaman gelecek diye butun gun soruyormus evde surekli tedirginim her an arayacaklar gidip almam gerekecek diye uzgun agliyor diye bogrume okuz oturmus durumda. Evde 14 aylik kiz kardesi var birde. Okula gitmeyi hep cok istemisti tabi simdi ayrilik zor geliyor. Bir yandan gitsin istiyorum evde çünkü telefon istiyor kucugu uyuturken vermek durumunda kaliyorum. Ne kadar süre ağlarsa okuldan almam gerekir almam doğru olur mu kafam karışık durumda benim gibi süreçlerden geçen anneler cevap verirse çok mutlu olurum