Korunma yöntemi değil diyen arkadaşlar neyin kafası bu tamam yüzde yüz olmayabilir ama ben geri çekilme yöntemi ile bir sene hamileliği önledim ve çocuk düşündüğüm ikinci ay da hamile kaldım.Siz bir şeyi denemeden nasıl bu kadar kati konuşabiliyorsunuz.Ayrıca kıza moral vermek yerine linç kampanyası olmuş yani..Tabii bu kişiden kişiye de elbette değişkenlik gösterir .Bunun sperm olasılığı , yumurta olayı olduğunu bile bile kati akıllar vermeyelim bence birbirimize hepimiz yanılırız yoksa :)