Bebeğim 10aylık şu an kadar olan tüm aşılar yapıldı, az önce sağlık ocağından aranıp aşı takviminin değiştiği 12.ayda yapılacak olan bir aşının ilk dozunu şu an olmamız gerektiği için sağlık ocağına gitmemiz gerektiği söylenildi. Siz de aranıldınız mı acaba?