Sungerbob Niyesordunbucevabi Çok pahalıymış yaa herkes alıyor yaa ucuz bit şey sandım🤣 hayırlı olsun size de güle güle kullanın
Furkans_Mom_2018 Niyesordunbucevabi güle güle kullan🤗 kız gerçekten pahalı ya taksit yapıyolar mı sen nasıl aldın
Sungerbob Sekerpare_ Ayy sizin adınıza sevindim hayırlı olsun size şimdiden 🤩 ama fiyatı o kadar pahalı mı yaa o kadar beklemiyordum 🤭
Nacafa Enlsr hayır sattığınız zaman al sat farkını ödersiniz. Geçen ay bozdurdum 10 gr ajdayı kuyumcunun satış fiyatı 42 bin, bizden aldıgını 40 bin saydı
Niyesordunbucevabi Furkans_Mom_2018 teşekkür ederim canısı. Nakit aldık biz bikaç ay biriktirip alıyoruz işte 🤣 taksit yapıyorlar mı bilmiyorum canım
Furkans_Mom_2018 Niyesordunbucevabi tamam canım ama şuan çok masraf ettik baya borca girdik taşınma sebebiyle yani eşim 1 sene bişey almaz bana😀 seneye denicem şansımı