Kızlar daha önce de yazmıştım bebeğim henüz 10 günlük ilk zamanlar sütüm geç geldi ve sarılık tehlikesi olduğu için de mama verdik .Sütüm geldi ama böyle dolu dolu gelmeyince yumuşak göğsümü biberona tercih etti ve biberona alıştı.Memeye gelince kıyamet kopuyor.Aslında avent yenidoğan az akışlı olan biberonunu kullanıyordum yine de memeyi bıraktı.Ama ben henüz küçük olduğu için bir umut memeye dönebilme ihtimali olabilir diye umuyorum.Anne sütü kaşığını kullandım hiç sevmedi çok ağladı şimdi bir de alıştırma bardağını söyledi ablam yeğenimde de aynı şeyleri yaşamış alıştırma bardağı ile verince memeye geri dönmüştü.Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Bu şekilde memeye döndüren var mı? Ya da varsa farklı yöntem ve tecrübeleriniz paylaşır mısınız ?