Ben evlenirken ince zincir bi künye taktı
Hamile kalınca kızıma küpe aldı
Doğum edince isim yazılcak künyeler den yaktı annesi de gram takmıştı
Şimdi onun düğünü geliyor çok zor bi dönemden geçiyoruz borç gıtlağa kadar bu yokluğum içinde taşınma işi cıktı dünya para gidicek
O kadar zora düştükki anlatamam çeyreği bile borçla alabilirim diye düşünüyorum ama çeyrek de ayıp olur napıcaz bilmiyorum siz olsamız ne takardınız