yagizsmom Selam Kullandığınız memnun kaldığınız mama sandalyesi var mı ? IKEA antilop kullanan var mı?
deryaren yagizsmom kullanıyorum çok memnunum gittiğim piknik vs yerlere rahatlıkla arabama atıp götürüyorum