mervekzly Adetim 6 gün gecikti en son boyle gecikmede kizima hamileydim tedirgin oldum kizim daha bir yasinda Allahım ama antidepresan kullanıyorum olur muyum bilemedim geri cekilmeyle korunuyordum 🥹
Elfgrn mervekzly elbette olabilirsin en savunmasız yöntemi seçmişsiniz. Bu yöntemle hamile kalan binlerce kadın var
mervekzly Elfgrn en savunmasiz ama guveniyorum esimde 5 yillik evliyim 4 yil oyle kirunduk kizim 5. Yilimda dogdu :)
LezizeNine mervekzly benim eşim testi getirene kadar akla karayı seçmiştim oğlum 1 yaşını yeni doldurmuştu 3.yü asla düşünmüyorum şu an şükür benim negatif çıkmıştı 😂 inşallah senin de gönlüne göre olur her şey ♥️
Elfgrn mervekzly Korkmayın o zaman, yıllarca korunduğunu sanan sonrasında plansız hamile kalan çok, sizin şansa olmamış o zamanlar şimdi de aynısı olacak diye şart yok en iyisi test yapmanız
Tazeanne0134 mervekzly bizde aynı şekilde çok şükür hiç oyle bi sorun yaşamadık oğlumda kızım da istediğimiz zaman oldu
Birkullanici mervekzly hamile kalınca görürsün eşine güveni 😄8 yıldır prezervatif ile korunuyoruz ilaçla değil ❌.
[silindi] mervekzly var tabi ki var test yapın. Aktif cinsel hayatı olan her kadının KORUNSA BİLE hamile kalma ihtimali vardır ki siz korunmuyorsunuz
Birprensannesii__ mervekzly Bu kadar korkarken kızınız çok küçükken neden korunmuyorsunuz.geri çekilme korunma yöntemi değil
bilgedm mervekzly Geri çekilmeyi bir korunma yöntemi olarak görüp eşime güveniyorum diyip hamile kalan binlerce kadından birisi olabilirsiniz 😄 Yani olması çok çok mümkün.