Poncikkkk benim doktorum en fazla 200 gr oynatirsin kilo aldirici şeyler bulursan demişti. Oğlum 4 kiloya yakın dogdu mesela ve yalan yok hiç özel beslenmedim ve çok yemek ayirt ederim fakat gebelik şekerim vardi o da kilo aldırmış. Arkadaşımda hamileyken bebeği zayıftı ama aynı doktordaydik, doğduktan sonra mama önermişti onu ver üstüne emzir demisti öyle kilo almıştı çocuğu.