Merhaba kızlar 13 haftalık hamileyim 2. Çocuğum ama o kadar halsizim ki sanki üzerimde ölü toprağı serpmişler gibi hiç kolumu kaldıracak dermanım yok. İçimden hiçbirşey yapmak bile gelmiyor nasıl geçer bu iğrenç hissediyorum kendimi bu yüzümede yansıyor kendimi çirkin buluyorum ciddi anlamda