Enise0505 montessori yataktan bizde var, çocuğum tek ama yalnız yatmıyor maalesef, gece ikimiz aynı anda yatabiliyoruz, ayrıca zemine bitişik olduğu için kendi de rahatça kalkıp gelebiliyor, ama bizimkinde çatı falan yok, çatılara asılır kafasını falan çarpar diye almadım