pinar180 yaaa 😭 Allah yardımcınız olsun benim bebeğim de 7 ay 25 günlük suan daha yeni başladı bizim henüz dişimiz yok ama sebebsi ağlıyor dişten olduğunu tahmin ediyorum çünkü eli hep agzında bişeyler ısırmak istiyo ateşi de var 37.5-38.5 🥺 sizce de diş midir , mesela şimdi sakin yerde oynuyor