buse34_ Baba dede nine anne demeye başlar bilinçli olarak. Eşimle ayrıyız baba diyor sürekli 1 yaşında özlüyor mu
yakisiklinin_annesi buse34_ 1 yaşındayken beni bilerek anne diyordu eşimle 1 aya yakın görüşmediği olmuştu onda unutmuştu yanımıza geldiğinde garipsedi şuan 1.5 yaşında bilinçli şekilde anne baba dede nene kız kardeşime abla erkek kardeşine abi diyor yani İnşee ALLAH 1 yaşından sonra açılıyor
atarepla 1 yaşında artık bilinçli söylerler ama babasıyla ayrıyız çok da sık görmüyor diyorsan baba diye başka bir şeye diyor olabilir. Dede diyordu oğlum mesela ama gel gel demeye çalışıyordu filan böyle bir şeydir belki.