kubrayuca
O hatayı ben yaptım siz yapmayın benim oğlum 1,5 yaşında korona oldu doktor evde 3 saatte bir ateş düşürücğ ve antibiyotik verin dedi ben vermedim ve enfeksiyon vücuduna yayıldı hatta gözü iptal oldu şişti en sonjnda kanda enfeksiyon çıktı 1 hafta yattık