ozbii inanın tam hatırlamıyorum ama 6 aydan önce olduğuna eminim hatta korkmuştum 6 ay bile emziremeyeceğim mi diye şükür 12 aylık olduk.. tabi 7-8 aylıkken bile uzun süre emmezse mesela gece göğsüm arada kitle kitle oluyordu ama her zaman değil genelde yumuşak sarkık oluyor hatta ona da çok üzülmüştüm ilk zamanlar dolu doluyken sarktığı belli olmuyordu ama süt terbiye olup göğüs yumuşayınca göğüslerim bir anda sarktı gibi oldu 🙄