balamirr Kızlar 10 aylık bebeğim var ve beşiğinde yatmıyor. Dönmek istiyor sürekli aslında beşiği küçükte değil. Yer yatağında yatınca en azında biraz daha iyi oluyor. Ama soğuklar geldiği için yer yatağında yatmasını istemiyorum. Beşiğe alışabilir mi ?
cokbilmismom balamirr park yatakta döne döne yatıyor 70*120 bizim ki 17 aylık ona rağmen sıkışık olmuyor. 10 aylık bebek gayet rahat döner aslında küçüklerden mi sizin ki
zynprvlfsn cokbilmismom 3.karyola olarak Montessori yatak aldık, uyandıkça ben yanına gidiyorum, bundan önce 2 beşiğimiz vardı ama bizimle yatıyordu, 2 kere bazadan düşünce tekrar aldık, 90*190
balamirr cokbilmismom Aslında aynı ölçüdeymiş yatağımız ama oğlum aşırı dönüyor döndükçe sığmıyor uyanıyor.