Gamszbaykus37 ağlamıyordu. Ama az önce mesela ortalama bezi bağladığımdan beri 3 4 saattir çiş yapmamış hiç uyandı ağlayarak bezini açtım kontrol etmek için 1 2 damla yapıyor kendini sıkıyordu bacaklarını falan sıkıştırıyordu o zaman iyice emin oldum. Sonra birden yapmış çişini. Çok su içmesine rağmen, çok emmesine rağmen az yapıyor idrarını bir kaç gündür. Rengi turuncumduydu bu sabah ilk bezini değiştirirken şüphelenmiştim enfeksiyondan. Onun dışında hiç başka belirtisi olmamıştı hiç kanama da olunca hastaneye götürdük zaten