Merhaba yıllardır göz kapağımda ki çukurluk beni rahatsız etmişti. Araştırdığımda üst kapak dolgusuyla hallolduğunu öğrendim ve karar verip, bu işi yapan göz doktoruna randevu aldım. Çevremdeki herkes gözümün şeklinin öyle olduğunu söylüyor ama ben sabah kalktığımda o şiş halini bile daha çok beğeniyorum. Uykusuz ve yorgun kaldığımda daha çok içine giriyor sanki. Eşime söylediğimde böyle iyi ama sen bilirsin diyip kararıma saygı duydu. Bir eşim bilicek zaten ailem duyarsa çok tepki alırım. Randevu alınca bir korktum sanki. İlk defa bir dolgu işlemi yaptırcam. Daha önce deneyimleyen oldu mu?