Hiç bi düzen olmuyor özellikle kücük çocuğu bebegi olanlar bütn hayatınız onlara baglı oluyor uyku sıfır bakım çok az kendimize bakamıyoruz dinlenme sıfır evet dunyanın en güzel duygusu belkide ama kendimize ayırdığımız hiç bi zaman dilimi yok hep bi koşturma hep bi yorgunluk 🥲 şikayet için yazmıyorum ama bütün hayatımızdan vazgeciyoruz resmen helede uzunca bir süre