9 ay 10 günlük kızım 14 gün öncesinde başlayarak 4 dişi arka arkaya çıkardı. Şimdi de 5.ye zorluyor . Aşırı mız mız uyku düzeni herşey çok kötüyken bi
Şekilde idare etmeye çalışırken şimdi de göğüs yaralarım arttı . Dişiyle ısırıyor ve bi göğsüm çok çok kötü . Sütümü sürüp sürekli nemli bırakıyorum yada lansinoh kullanıyorum ama hiçbişi olmuyor . Diş döneminden midir nedir sürekli emmek istiyor , uykuya da meme ile geçiyor . Bende emzirirken ağlıyorum yada agresif hareketler yapıp bağırıyırum. Bebeği de beni de etkiliyor artık çıkamadım işin içinden . Sürekli bu kadar kötüysen mama ver sana da ona da yazık diyorlar şahit olanlar . Ben ne yapsam mama mı versem ?