gulsahk0 bizim de öyle hem emziriyorum hem mama veriyorum boş biberonla sakinleşiyor (philips avent) emzirme ya da emzikle sakinleşmiyordu. Ben de avent air emzik aldım verirken onu hep sakinleştirecek şeyler söyledim. Şuan dışarda emmez normalde emmez ama uykusu gelince tutar onu dışarda daralınca kucağımda emzikle uyur. Alışması bir ayı buldu geç alıştırdığım için şuan 5 aylık olacak haftaya. ben de normalde tutmasına alıştırıyorum şimdi, ağlarken sakinleştirmek için