benanne13 Bebeğim 8 aylık bugün 2 diş daha cıkarttıgını farkettim hatta uzamaya başlamış bile. Toplamda 8 dişi var normal mi? Fazla gelen bir hormon vitamin falan mı var vücutta???
benanne13 Hiilyuss ama fazla değil mi ya 8 tane korkuttu beni 4 tane cıktıktan sonra arkası peşpeşe geldi
Hiilyuss benanne13 yok değil. Benim oglum da hep 2 li 4 lü cıkardı hızlı hızlı. Şimdi kızım 13 aylık 2 dişi var sadece yapı ve genle alakalı