denizz1212 canım önce sakin ol inan her bebeğin başına defalarca geliyor, önemli olan kusma, aşırı uyku hali, iştahsızlık gibi bişey varsa hemen götür, ağlamadıysa bişey olmamıştır çarptığı için ve vucütları hassas olduğu için ufak şişmiş olabilir, benimkide yüz üstü düştü burnu soyulup kanamıştı ama takip ettim herhangi bir sorun olmayınca doktora götürmedim. Elinizle bi bakın kafasında değişiklik varsa anlarsınız kırık çıkık vs ama öyle olsada ağlamaktan duramazdı, çok geçmiş olsun içine sinmezse tabiki götürün acile röntgen çekip bakarlar hemen