hilosunannesi Sizde de her yeni besin denemesinde bebeginiz pişik oluyor muh? 9 aylık. Yeni şeyler tattırdıkça pişik oluyor. Acaba alerji mi oluyor? O gıdayı kesmeli miyim? Ama baska bir belirti yok
whitezenci Domates ve çilek zaten alerjik bir yiyecek olduğu için muhtemelen onlar pişik yapmıştır, ek gıdaya başlamadan önce doktorumuz domates ve çileği henüz vermemem gerektiğini söylemişti. Yanlış hatırlamıyorsam 1 yaşına kadar yasaktı