Kayra_68_aksaray firmalar 3 harfli marketlere özel ürün üretiyor, içerikleri farklı. Maalesef en acısı bizim ülkemize gelen ürünler ile Avrupa’ya giden ürünlerin içerikleri bile farklı ( örneğin activia yoğurt) imkan varsa 3 harfli marketlerden gıda almamak lazım