Pamukhanim_ Yigitoglum_2 ben xiomi kullanıyorum çok memnunum 2 telefona bağlıyada biliyorsunuz eşim iş yerinden bile izliyor bazen bizi
Pamukhanim_ TalentedMom evet ama her seferinde cihazı tekrar sıfırlamak gerekiyor bağlanması için uzun bir işlem değil
yagizsmom Yigitoglum_2 tp-link Tapo kullanıyorum 2 yıldır evimde. Çok memnunum istediğim yere takabiliyorum ve hareket ve bebek ağlaması bildirimi gönderiyor.
Pamukhanim_ TalentedMom tuş dediğiniz hatırlamıyorum ama fişe takınca mi home uygulaması ile aktif etmek gerekiyor