Bebeğim 4 ay üç günlük bir aydan fazladır meme reddi yaşıyorum her yolu denedim tam düzeldi diyorum daha kötü oluyor ne yapabilirim artık o kadar kötü ki meme için yatırınca krize giriyor ağlıyor Eds denedim uykulu emziriyordum şimdiye kadar artık uyanıyor ağzında meme görünce kıyameti koparıyor farklı pozisyonlar deniyorum loş ışık müzik deniyorum ne yaparsam yapayım istemiyor bu süreci yaşayan ve bir şekilde üstesinden gelen varsa yardımcı olun lütfen