aleynanaz Epizyotomi dikişim var ama özel bölgemde et çıkıntısı gibi bir şişlik var bu geçer mi doğum yapalı 47 gün oldu görüntüsü hiç hoşuma gitmiyor
Hiilyuss aleynanaz doktprunuza sorun. Dikişi toplarken bazen öyle toplanmaşar olabiliyor demisti bana doktor. Öyle bir seyse geçmiyormuş malesef
user2406 aleynanaz 80 gunden bıldırıyorum gecmıyor canım benımde oyle elleyınce kabarcıklı hını ele gelıyor ıgrenc
tubish99 Benim şuan 4. Ay tam bunun için randevu almıştım ama küçüldü baya hatta randevuyu iptal etmeyi düşündüm kendi kendine geçebileceğini söylüyorlar
aleynanaz simseklivekalpli çok kan kaybettim dikişi daha uyusmadan yapmaya başladı bende yerimdr duramadim
bsraklc42 3,5 ay oldu doğum yapalı bende de ilk zamanlar olmuştu oturup ağlamıştım hep böyle mi kalacak diye ama zamanla geçti o şişlik.
alparslancimm aleynanaz benim 10 ay oldu hala gitmedi izler ya şaka gibi dokununca o sertliği hissediyorum afedersiniz aynadan bakınca bile izler baştan sona aynı bide benim 17 dikisti