10 ayi bitmek üzere bir kızım var 10 aydır gece uykusu nedir bilmiyorum emzik almıyor kesinlikle 1 2 aydır da sürekli uyanıp sürekli ağlıyor meme istiyordu onu biraz azalttık sallamaya başladım onuda bazen kabul etmiyor çığlık çığlığa ağlıyor bu gece 2 saat salladım sadece 30 dk uyudu gözleri kapalı ama ağlıyor sürekli ozeldeki doktora söyledim oralı olmadı uyku şurubu vermelisin dedi oda icime sinmedi napicam bilmiyorum diş çıkariyor birde hasta ondan mı yapıyordur acaba