22 aylık olacak ayın 23 ünde , üç dört aydır böyleyiz hastalık diş falan diyorum ama yok değil l. Uyurken uyuyor sorun yok, iki saat sonra bir kalkiyor tam kalkıyor vallahi sabaha kadar ful enerji. 2 civarı uyandı yeni uyudu desem yeridir. Bu aylarda normal mi acaba ya