nilikonunannesii Ayanrta honor 200 kullanıyorum 3 ay falan oldu alalı çok memnunum hızı kamerası çok iyi ama tek pişmanlığım pro olanını almamak çok fiyat farkı vardı işletim aynıydı da kamera farkı için de o kadar para ödemek istemediğim için almadım o zaman.
Ayanrta nilikonunannesii ya o kadar kararsızım ki honor 400 200 magic 7 lite arasında kaldım heh şu tamam diyorum bakıyorum olumsuz bir yorum çok çok zorladı
nilikonunannesii Ayanrta onları bilmiyorum da eşim honor 90 kullanıyordu biz de çok araştırdık en iyi yorumlar honor 200 de vardı biz de onu aldık. Ama cidden memnunum taş gibi telefon kamerası işletim sistemi hızı çok iyi.