derinmoms23 çok araştırdım stres anında mı kendilerini rahatlatmak içinmi yapıyorlar bilmiyorum. Ama benim 6 yaşından beri olan tikim bu halada devam sanırım benden gördü. Annem çocukken doktora götürmüştü beni doktor anneme şunu demişti. Birşey yaparken yapamayıp strese giriyor. Ve istem dışı yapıyor. Bide oğluma yapma etme dur diyip müdahale edince aşırı geriliyor buda sebep olabilir. Anne endişeli kaygılı huzursuz olunca hissediyorlar bu da etken onlar için 😞