aycac Merhaba kızlar bebeğim 27 günlük gündüzleri kendi acıktıkça saate bile bakmadan çok güzel uyanıp emiyor ama geceleri uykusundan uyandıramıyorum çok zor oluyor şuan bile 4 saat oldu hala uyanmıyor acıkmış olması lazım nasıl besleyeceğim geceleri şaşırdım uyansın diye yapmadığım şey kalmadı fikir verebilir misiniz lütfen
hkahilal aycac üstünü çıkarın ıslak mendille silin, 4.5 saat çok fazla 2 saatte bir uyandırmaya çalışın
karmenn aycac biz uyandırmak için üstünü soyardık, bez kontrolü vs. Yapınca uyanıyor artık. Burun sıkma, topuk vurma bizdede işe yaramıyordu. Birde ortamın sıcaklığı çoksa ya da çok kalın giydirdiyseniz sıcaktan dolayı uyanmaları zorlaşabilir.
cerencdr Bezini acın değiştirin ben uyanamadığı zamanlar öyle yapardım eğer yeni doğansa bebeğiniz lütfen dikkat edin şekeri düsmesin
aycac cerencdr şekerinin düştüğünü nasıl anlayacağım en son emip uyuduğundan 4.30 saat sonra anca uyandırabildim 10 dk toplasan zorla emmiştir yine uyudu ne yapmalıyım
cerencdr aycac ateşi filan cıkabilir şekeri düsünce çok stres yapmayın ama bu günlerde geçer inşallah sürekli emsin topuğuna filan vurun ıslatın topuğunu zaten iki üc satte bi acıkıyorlar sizde bol bol su için iyi beslenin şifa olsun bebişe
gozdeakyosun Uyanmasa bile hafifçe burnunu sıkabilirsiniz bebeğinizi ürkütmeden temas edebilirsiniz ve hareket ettiği zaman emmesine olanak sağlamalısınız. Benim bebeğim şu an 7 aylık geceleri 6 saati geçince uyanmasa bile kucağıma alıp emziriyorum. Zaten anlayıp ağzını açıyorlar.
aycac gozdeakyosun alarm kurup kaldırmaya çalışıyorum sürekli ama hiçbir şekilde uyanmıyor kendi istemedikçe
defnekusum_ aycac benimde aynıydı hastanedeki ebe topuğunu sık uyandıe demişti hâlâ içimden alıyor ama topuğunu sıka sıka uyandırıyordum bizde 33 günlük olduk kendi uyanmaya başladı artık acıkınca bu kadar ara vermeyin
aycac defnekusum_ topuğuna falan vurmak işe yaramıyor ki bizde hiçbir şekilde neler deniyorum bir görseniz 🥺