14 aylık kızım 3-4 gecedir bi yarı uyanıyor bi enerjiyle ne yatıyor ne oturuyor habire hareket halinde şimdide uyandı mesela 2 de ve bekliyoruz uyusun diye ama yok bi yatağa bi beşiğe gezip duruyor akşam geçte yatırsak erkende yatırsak bu ara böyle gece yarısı uyanmaları başladı 2 saat falan sonra uyur anca bu geçici bi dönem diyin nolur ya tam uykuma dalmışken tekrar kalkıp full enerji bebeyle çok zor oluyor 😕