merveedefnee748_ 2 aylık olan kızım doğuştan tek böbrek. Yani anne karnında görünmeyen böbreği şuan ilaçli ultrasonda kontrol etmek istiyorlar. İlaçlı ultrason çektiren oldu mu aranızda herangi risk olur mu bilginiz var mı. Daha çok küçük.
Baharttttt Benim kızımda doğuştan tek böbrekli 20 aylık şuan ama niye ilaçlı ultrasonla kontrol etmek istiyorlar ki zaten normal ultrasonda da olmadığı görünüyor.
tugkah Böbreği farklı bir yerde konumlanmış diye bakmak istemiş olabilirler bazen kasıkta ya da diğer böbreğin arkasında kalabiliyormuş bizde doğuştan tek böbrekliyiz doktorumuz bize böyle söylemişti
merveedefnee748_ tugkah sağlıkla büyüsün inşallah. Herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı kaç yaşında şuan
tugkah merveedefnee748_ şuan 16 aylık sadece tuzu olabildiğince geç tanıştırın dedi bir de böbrekten atılan ilaçları daha dikkatli kullanmalı demişti onun haricinde bir sıkıntı olmadığını söylüyor. 6 ay ya da yılda 1 kontrole döndük. Küçükken daha sık gitmiştik. İdrar tahlillerine falan bakıyor enfeksiyon olmaması açısından
moni Benimde kızım tek böbrekli sekiz aylık detaylı ultrason da belli oluyor hamile iken tam üç kez çektirdim nasıl ilerliyor diye doğum öncesi o gün de baktılar detaylı ile not düştüler tek böbrekli diye aslında doğmadan bunu öğrenebilirdiniz
moni Ben hiç kızımı bunun için özel kontrole getiremedim siz getirdinizmi nasıl ilerliyorsunuz ek gıdaya geçtik özellikle dikkat edilmesi gereken varmı bunu yaşayan annelere soruyorum tavsiyeniz var mı?
merveedefnee748_ moni daha iki aylık ilk defa çekilecek ultrason bizde bilmiyoruz nasıl yol izlendiğini
moni merveedefnee748_ sağlıkla buyurlerse tek böbrekli olmaları sorun değilmiş inşallah sağlıkla buyusunler