busb şöyle söyleyeyim zaten aranızdaki bağ sizi onu beslenmeniz, bakımınızı yapmanız gerektiği konusunda sizi yönlendirecek. Siz yine içgüdünüze göre davranın. Ama muhtemelen gazı tam çıkarmadığı için huzursuzlaşıyor. Mutlaka gaz çıkardığını duyun. Birde günlük yıkayın, bebek yağıyla masaj yapın, su ve masaj çok rahatlatır. Kolik bebekte olabilir. Doktorunuza gözleminizi anlatın. Doğru şekilde yönlendirecektir sizi. Ben şimdi kendi tecrübelerime göre bir şeyler diyorum ama kolik bebek annesi değilim. Kolik bebekse başka tavsiyeleri olacaktır. Yine üstte kalsın her annenin deneyimi uçsuz bucaksız burada 🌸