Dışarıda gezerken yere düştü dişi dudağına girdi demek ki iç kısmı çok kanadı ama hemen durdu. Nöbetçi eczane fucidin diye krem verdi. Kızım 3 yaşında. Düşerdi ederdi kaç defa dudağı şişti çocuk bu illa ki oluyor ama ilk defa bu kadar şişti. Tahmini ne zaman geçer sizce ? Akşam düştü şişikti ama sanki biraz daha şişmiş
