gizcttt benim kızımda aynı durumda gece uyanıyor ağlayarak hiç bir şekilde sakinleşmiyor sadece biberonu görünce sakinleşiyor bende süt ısıtıp veriyorum sonra geri uyuyor ama bizim bir sorumumuz daha var geri beşiğine yatıp uyumuyor benim yanımda uyuyor beşiğine yatırmaya çalışıyorum uyamıyor bizde bu durumu nasıl aşarız bilemiyorum fikri olan var mı yada benimle aynı durumda olan var mı