Hamileliğim o kadar rahattı ki
Ne mide bulantısı ne Bi şeyden tiksinme oldu herşeyi çok rahat yerdim çok rahat uyurdum hatta kilo almama rağmen son günümde dahi rahatça eğilip doğrulabiliyordum her işimi yapabiliyordum sadece 1 ara erken doğum riski olmuştu onda 2 hafta yatmıştım ama yinede her konuda rahattım hamile kıyafeti almıştım onları giyip gezerdim 😂😂
Yere oturur sarma sarar börek yapardım 😂
Son haftamda gece uykusu zor olurdu öyle tuvalete sık gitme durumumda olmadı hiç gece uyumayınca gündüz uyurdum mis gibiydi ya 😂😂
Şimdi o bebe 9 aylık oldu sabah 5 6 gibi kalkıyor ben sersem gibiyim tüm gün, zaten eşim yardım etmezse yemek felan imkansız yani😂😂 neyse herşey gibi bu da geçer diyorum
Ama soruya cevabım sonrası zor benim için 😬