Prensesannesi_24 Arkadaşlar kızım 4 yaşında biberiye suyu kullanıyorum ama ne bileyim memnun değil gibiyim ne gürleşme ne uzama sizin kullanıp işte bu dediğiniz bişey var mı ne önerirsiniz ben istiyorum ki sağlıklı uzasın saçları
melipol Prensesannesi_24 Doğduğun beri Bübchen kullanıyorum. Önceden rossman da vardı fakat artık getirmiyorlar. Almanya’ dan gelenlerden istiyorum. Trenyolda getiriyor.
elof Prensesannesi_24 Bende en son duş jeli/ şampuan olarak kullanabilen 500 ml ilk olanı indirimdeyken aldım. Hem pompalı olduğu için baya da gitmiş oluyor. Bi pompa sıkıp köpürtüp uyguluyorum yaklaşık 2-3 aydır kullanıyoruz sanırım.