Selam güzel anneler. Bebeğim 3 aylık ama doğduğundan beri bebek arabasında gezmeyi sevmiyor.ilk önce yenidoğan pusetini sevmiyor sandık yetişkin bebek kısmını da denedik aama onu da sevmedi. Uyuyorsa uyanıyor, uyanıksa da ağlıyor. Nefret ediyor anlayacağınız. Üstelik bebek arabamız kasislere duyarlı cok az sallanıyor. Bebek içinde sarsılmıyor tekerleri büyğk ve cok konforlu sürüşü var. Kendime dönükte denedim yüzü öne dönükte denedim ama yok yok yine yok. Bu yüzden dısarı cıkamıyorum ve hep kucagıma alıyorum. Taşımak artık cok zor oluyor. Neler önerirsiniz bana ne yapmalıyım😔